Sysysy

Har fått beställning på 8 st dynor (!!!) dock har inte alla avslutat beställningen så kanske någon som hoppar av, men jag tycker det är jätteroligt dock vet jag inte hur jag ska hinna. Har nu fått utöka leveranstiden till 3 veckor, minst.
Jag hoppas även att jag får till kantbanden på dessa (ingen press......) men jag får lära mig symaskinen bara så ska det nog bli bra. För övrigt börjar jag inse hur mycket lättare det skulle vara att sy med en dyrare symaskin - men man måste ju börja någonstans! Fortsätter jag sy och har lyckats spara lite till nästa år kommer jag nog köpa mig en lite mer avancerad symaskin. Hålle även tummarna att vi kommer tycka om och får lägenheten som vi ska titta på ikväll - en 4:a vilket innebär att jag kan få mig ett hobbyrum <3

En sak jag lärt mig - man följer aldrig ett klädmönster, det är alltid något man ändrar på och det brukar räcka med att man syr ett plagg så vet man sen vad man ska och inte ska göra.
Har köpt brunt stjärntyg som jag tänkte sy en t-shirt och ett par shorts till Tove i, hoppas hinna med detta innan jag börjar jobba - ja för om 2 veckor sitter jag 8 timmar/dag på ett kontor igen.


Kommentera inlägget här :